Dodací podmínky

Dodací lhůty

V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.


Platby

  • Dobírka – zboží zaplatíte při doručení Českou poštou.
  • Platba předem převodem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet č. 2100087157/2010, variabilním symbolem je číslo objednávky.
  • Hotově – při osobním převzetí zboží.

 


Zaslání zboží na adresu Českou poštou - ČR

Obchodní balík – dobírka

129,- Kč

Obchodní balík – platba na účet

89,- Kč

DOPRAVNÉ ZDARMA při nákupu nad 2 500,- Kč s DPH při platbě převodem, při platbě na dobírku poplatek 40,- Kč.

 

Doručení balíku Českou poštou

  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík bude uložen na poště.
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesílatele
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php po zadání jejího čísla

 


 

Zaslání zboží na adresu přepravní službou GLS - ČR

Dobírka

99,- Kč

Platba na účet

69,- Kč

DOPRAVNÉ ZDARMA při nákupu nad 1 500,- Kč s DPH při platbě převodem, při platbě na dobírku poplatek 30,- Kč.

 

Doručení balíku přepravní službou GLS

  • Standardní doručení balíku – V ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
  • Jestliže nikdo není doma – GLS se zeptá vašich sousedů, jestli pro vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
  • Oznámení o zásilce – Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič vám zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.
  • Druhý a třetí pokus o doručení – Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pro další pokus doručení můžete vybírat z několika variant doručení (původní adresa, jiná adresa či jiný příjemce, doručení balíku do GLS ParcelShopu, odmítnutí převzetí, vyzvednutí v GLS depu). Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.
  • Doručovací služby a přepravní časy - GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v ČR obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpoždění.
  • Platba kartou – V případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek po zadání čísla zásilky.

 

Informování příjemce

  • GLS informuje příjemce o doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy a dává mu možnost vybrat si z širokého spektra možností doručení. Tyto možnosti jsou k dispozici poté, když selže první pokus o doručení.
  • Objednané zboží obdržíte rychleji a pohodlněji, protože můžete ovlivnit místo a čas doručení, je-li třeba. Předejdete tak doručování balíku v době, kdy není přítomen nikdo, kdo by ho převzal.
  • První informaci obdržíte již před odesláním zásilky.
  • Předem jste informování o předpokládaném časovém okně pro doručení.
  • Získáte přímý přístup k možnostem doručení prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailové nebo textové zprávě.

 

Převzetí a reklamace

  • Jestliže nejste spokojeni s nějakým aspektem služeb GLS, dejte nám vědět. Míra poškození a ztrát je u GLS trvale na velmi nízké úrovni, protože GLS si značně cení spolehlivosti. Reklamaci můžete uplatnit online pomocí kontaktního formuláře GLS nebo můžete zavolat na informační linku GLS. Pro rychlé řešení reklamace je dobré znát číslo balíku.
  • Jestliže je balík zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít.
  • V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s vámi.
  • Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že je obsah poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele. GLS nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků – poštovní tajemství.

 


Zaslání zboží na adresu přepravní službou PPL - ČR

Dobírka

129,- Kč

Platba na účet

89,- Kč

DOPRAVNÉ ZDARMA při nákupu nad 2 500,- Kč s DPH při platbě převodem, při platbě na dobírku poplatek 40,- Kč.

 

Doručení balíku přepravní službou GLS

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17 - 21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL )
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

 

Převzetí a reklamace

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě

 

Komunikace s PPL

  • pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 


Zaslání zboží do zahraničí (kromě Slovenska)

Zboží objednané ze zahraničí je potřeba uhradit předem bankovním převodem. Cenu poštovného Vám sdělíme na požádání. Dodací podmínky na Slovensko viz. níže.

 


Osobní odběr

Při objednávce si můžete zvolit jako dopravu osobní odběr. Osobní odběr je možný na adrese prodejny:

Zuriel s.r.o.
Obchodní dům DON - 2. patro
Gočárova třída 1517/26
500 02 Hradec Králové

každý pracovní den od desíti do osmnácti hodin. O připravené objednávce vás budeme informovat emailem. Případně nás můžete kontaktovat na telefonní číslo 602 191 636.

 

Sleva 3% pro registrované zákazníky. Ceny zboží se automaticky přepočítají po přihlášení k Vašemu účtu.

Novinky

20.12.2016 - 24.12. 2016 - 1.1. 2017 máme na prodejně ZAVŘENO

09.12.2016 - Předvánoční otevírací doba o víkendech

Víkendová otevírací doba před vánoci: SO 10.12. 9:00 - 14:00 NE 11.12. 9:00 - 14:00 SO 17.12. 9:00 - 14:00 NE 18.12. 9:00 - 14:00

Anketa

Přihlášení uživatele

Nová registraceZapomenuté heslo
Nákupní košík

Počet položek 0

Celkem 0 Kč

Nyní doručujeme i na Slovensko Nyní doručujeme i na Slovensko

Poštovné od 5

www.KOLOBEZKY-HOJDACIE-SIETE.sk

napište nám provozovatel

Navštivte naše další internetové obchody: